PROPOZICE ZIMNÍHO TURNAJE MUŽŮ

BERNARD CUP 2024

  1. POŘADATEL TURNAJE:                   ATHLETICKO-FOOTBALLOVÝ CLUB HUMPOLEC z.s.
  2. HLAVNÍ PARTNER TURNAJE:       Rodinný pivovar BERNARD, a.s.
  3. ZAHÁJENÍ TURNAJE:  
  4. UKONČENÍ TURNAJE: 
  5. MÍSTO KONÁNÍ:   nové hřiště s umělým povrchem 3 plus generace, s podložkou, *** FIFA, pro soutěže MSFL, ČFL
  6. ORGANIZAČNÍ VÝBOR TURNAJE:

Předseda turnaje:                Václav Duben

Komise turnaje:      Jaroslav Kuba, Marek Švehla, Pavel Štěpán, Radim Dalík, Aleš Horký

  1. ÚČASTNÍCI TURNAJE:  fotbalové kluby z ČR
  2. ROZLOSOVÁNÍ:  po uzavření termínu pro přihlášení (prosinec 202211. PŘEDPISY: Turnaj se hraje se podle pravidel kopané a tohoto rozpisu. Hrací doba zápasu je stanovena
    na 2 x 45 minut. Utkání se nenastavují. Týmy a rozhodčí jsou povinni být připraveni na stanovený
    začátek na hrací ploše. Na turnaji je povoleno střídání „hokejovým způsobem“, pokud se týmy před
    utkáním nedohodnou jinak. Zákaz používání kopaček s vyměnitelnými kolíky. V případě udělení
    červené karty, rozhodne komise turnaje, zda hráč smí či nesmí hráč nastoupit v následujícím utkání
    příslušného týmu (bude posuzováno dle přestupku, za který byla karta udělena). Ostatní se řídí dle
    pravidel FAČR a rozhodnutí komise turnaje.
    12. ČASOVÝ HARMONOGRAM: Komise turnaje si vyhrazuje právo změn v termínové listině. Změna a
    náhradní termín bude vždy včas oznámen emailem a telefonicky příslušným týmům.
    13. PODMÍNKA ÚČASTI: Vedoucí mužstev musí předložit platnou listinu hráčů, v konkrétních případech i
    písemný souhlas mateřského oddílu se startem hráče na turnaji.
    49. ročník
    ZIMNÍHO FOTBALOVÉHO TURNAJE
    „BERNARD CUP
    2022“
    ATHLETICKO-FOOTBALLOVÝ CLUB HUMPOLEC z.s.,
    Dolní náměstí 34, 39601 Humpolec
    IČO: 226 11 258, DIČ: nejsme plátci DPH
    číslo účtu: 107-3364190267/0100, Komerční banka, a.s.
    www.afchumpolec.cz
    14. SYSTÉM TURNAJE: Systém turnaje „každý s každým“. O pořadí v turnaji rozhodne tabulka ze všech
    utkání.
    15. BODOVÁNÍ TURNAJE: Za vítězství v utkání získává tým 3 body do tabulky turnaje, za remízu 1 bod,
    za prohru 0 bodů.
    16. KRITÉRIA URČUJÍCÍ POŘADÍ VE SKUPINĚ ČI TABULCE:
    a. celkový počet získaných bodů
    b. počet získaných bodů ze vzájemných utkání, v případě shody více týmů minitabulka
    c. brankový rozdíl ze všech utkání
    d. větší počet vstřelených branek ze všech utkání
    e. los
    17. ŘEŠENÍ MIMOŘÁDNÝCH SITUACÍ:
    a. neodehraní utkání v termínu kola z důvodu nepřízně počasí či jiné mimořádné události, bude
    utkání odehráno v náhradním termínu dle návrhu organizačního výboru turnaje
    b. jednostranné nedostavení se k utkání bude řešeno kontumací s výsledkem 5:0 v neprospěch
    týmu, který se nedostavil
    18.DOMÁCÍ MUŽSTVO: Je uvedeno ve dvojici na prvním místě, a je zodpovědné za odlišení ústroje od
    soupeřova mužstva.
    19. NÁMITKY: Písemně. Zasílají se společně se vkladem 500 Kč, a to písemně či elektronicky na adresu
    předsedy turnaje nejpozději do pondělí 12.00 hod. bezprostředně následující po utkání. Na zaslané
    námitky po tomto termínu nebude brána zřetel.
    20. ROZHODČÍ: Delegaci hlavního rozhodčího zajišťuje pořadatel turnaje. Každý oddíl je povinen
    poskytnout na své utkání jednoho asistenta rozhodčího.
    21. CENY: poháry, zajímavé a hodnotné věcné ceny, individuálně bude vyhlášen nejlepší střelec, nejlepší
    brankář a nejlepší hráč turnaje. Předání proběhne při slavnostním vyhlášení po skončení turnaje.

Kontakt : Jaroslav Kuba, tel.: +420 777 329 570
email: afchumpolec@centrum.cz
web: www.bernardcup.cz ; www.facebook.com/BERNARDCUP